بوتاکس موی سر
بوتاکس موی سر

بوتاکس موی سر

وقتی اسم بوتاکس موی سر به میان می آید تصویر سرنگ تزریق بوتاکس صورت را تداعی می کند. اما تزریق بوتاکس برای مو ها چطور ممکن است ؟

مو ها نیز با افزایش سن پر پشتی و نرمی خود را از دست می دهند و همانند پوست دستخوش تغییر می شوند. محصولات جدیدی که تحت عنوان بوتاکس موی سر به بازار عرضه می شوند ادعا می کنند که می تواند نرمی، براقیت و پرپشتی را به مو ها برگردانند و از وز مو ها کم کنند.

 

آیا بوتاکس موی سر حاوی ماده بوتاکس است ؟

بوتاکس نام دیگر سم بوتولینوم است که خاصیت فلج کنندگی عضلات را دارد ولی بوتاکس مو حاوی سم بوتولینوم نیست. نام بوتاکس به خاطر عملکرد جوان سازی این مواد برای مو انتخاب شده است. دقیقاً همانطور که بوتاکس سبب آرامش عضلات و نرمی و صافی پوست می شود، بوتاکس موی سر نیز باعث درخشندگی و نرمی مو ها می شود.

 

چه کسانی می توانند از بوتاکس موی سر استفاده کنند ؟

بوتاکس مو روشی هزینه بر است به همین دلیل افرادی که دچار مو خوره، موهای کم پشت، موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره و موهای وز دارند اولین کسانی هستند که تمایل به استفاده از بوتاکس موی سر خواهند داشت.

به طور کلی بوتاکس مو برای هر نوعی از موها قابل استفاده است و عوارضی ندارد.

 

بوتاکس مو چقدر هزینه لازم دارد ؟

هزینه بوتاکس موی سر بسته به اینکه آن را در خانه انجام بدهید و یا در سالن زیبایی متفاوت است. در سالن ها علاوه بر هزینه مواد باید هزینه دستمزد نیز پرداخت شود اما از جهت امکانات و راحتی کار بهتر است. قیمت سالن های زیبایی نیز با توجه به تعرفه مناطق متفاوت است.

 

عوارض جانبی بوتاکس مو چیست ؟

بوتاکس مو یکی از محصولات بی خطر است و مواد شیمیایی خطرناک در آن به کار نرفته است. در حالیکه موادی مانند کراتین پس از حرارت دیدن فرمالدهید آزاد می کنند که ماده ای خطرناک و سرطان زا است. تنها مشکلی که احتمال دارد در استفاده از بوتاکس مو به وجود بیاید آلرژی ها و حساسیت های پوستی است که به ندرت اتفاق می افتد. برای جلوگیری از این اتفاق نیز می توان از تماس مواد بوتاکس با پوست سر خود داری کرد و تنها ساقه های مو ها را به مواد بوتاکس آغشته کرد.

 

بوتاکس موی سر چقدر تاثیر گذار است ؟

در حال حاضر بوتاکس مو یکی از خدمات محبوب آرایشی محسوب می شود. این محبوبیت از راه اثر گذاری به دست آمده است. اما برای گرفتن بهترین نتیجه بایداز مواد بوتاکس با کیفیت استفاده کرد و لازمه اینکار مراجعه به سالن های معتبر و داروخانه های معتبر برای خرید مواد بوتاکس موی سر است.


منیع : آیا بوتاکس موی سر یک بوتاکس واقعی است ؟