دمنوش های گیاهی نوشیدنی هایی هستند که از ترکیب برگ ها، ساقه ها، ریشه ها و میوه های گیاهان مختلف به دست می آیند. این دمنوش ها اغلب فاقد کافئین هستند. قرن ها است خواص مفید و درمانی و کمک درمانی گیاهان به اثبات رسیده است و مردم از دیرباز از دمنوش ها به عنوان نوشیدنی های سلامت بهره می برده اند.

 دمنوش های گیاهی مزایای سلامتی فراوانی برای روح و جسم شما به ارمغان می آورند، و در صورتی که زیر نظر متخصصین طب سنتی استفاده شوند می توانند اثر بخشی بیشتری برای شما داشته باشند. در بسیاری از کشورهای اروپایی، پزشکان دمنوش های گیاهی را جایگزین داروهای شیمیایی کرده اند.

شرکت دمنوش نیوشا با بهره گیری از متخصصین طب سنتی، علم روز دنیا و با به کارگیری جدیدترین و مدرن ترین دستگاه ها، اقدام به تولید و عرضه ی محصولات خود از جمله انواع دمنوش های گیاهی نیوشا نموده است. ترکیبات خاص دمنوش های گیاهی نیوشا موجب اثربخشی فوق العاده ی این محصولات شده است، به طوری که دمنوش لاغری نیوشا به دلیل نتایج حاصل از آن به یکی از پرطرفدارترین محصولات نیوشا تبدیل شده است. همچنین جهت اثربخشی بیشتر، دمنوش گیاهی نیوشا به صورت کیسه ای طراحی شده تا ضمن رعایت حد مجاز مصرف، استفاده ی راحتی نیز داشته باشند.

انواع دمنوش نیوشا در چند دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند. این دسته ها عبارتند از: پکیج لاغری نیوشا ، دمنوش های بر پایه چای سبز نیوشا ،دمنوش های بر پایه چای سیاه نیوشا ، پک های سلامتی و درمانی نیوشا ،هر کدام از این دسته ها شامل دمنوش های بسیار متنوعی مناسب برای انواع ذائقه و تأمین نیاز همه ی افراد است.

خواص انواع دمنوش نیوشا چیست ؟

 

انواع دمنوش نیوشا به منظور بهره برداری از خواص مختلف آن ها توصیه می شوند. خواصی که در اکثر دمنوش های نیوشا دیده می شود عبارتند از: تاثیر آرامبخشی بر ذهن و روان ، تقویت سیستم ایمنی بدن ،بهبود کیفیت خواب ، ممانعت از ابتلا به سرما خوردگی ،کاهش استرس و بهبود سیستم عصبی ، کمک به معده و درمان مشکلات گوارشی ،بهبود سلامت قلبی و عروقی ، افزایش سطح مواد آنتی اکسیدان در بدن، افزایش سطح انرژی ، کند کردن روند پیری تمام خواص گفته شده در کنار طعم خوب دمنوش نیوشا و همچنین راحتی مصرف آن نیوشا را به محصول ویژه ای تبدیل کرده است.

 

منبع: دمنوش های نیوشا نیک