کمباین CR Revelation نیو هلند برداشت محصول را سریع تر از قبل می کند

  • تا ۱۰% بهره وری بیشتر با کنترل بهینه حرکت محصول و روتور های Twin Pitch Plus
  • قدرتمند ترین کمباین در صنعت با حد اکثر ۷۰۰ اسب بخار قدرت بیشتر
  • تا ۱۳٫۵ متر پهنا و تیغه ی برداشت خوب با سیستم کنترل پسماند طراحی شده
  • زمینه ی رنگی جدید و کاربردی در قسمت داخلی و بالایی ماشین برای دیده شدن بهتر هنگام برداشت و نگهداری در روز

شرکت نیوهلند برترین و با ظرفیت ترین کمباین جهان یعنی CR Revelation را ارائه کرده است. این ماشین سیستم مدیریت پسماند جدید، جریان محصول قابل تنظیم و قدرت ارتقاء یافته ای دارد. این کمباین بازده برداشت محصول را وارد سطح جدیدی می کند. افزایش ده در صدی برداشت محصول در کنار حفظ کیفیت محصولات و مدیریت پسماند عالی از ویژگی های آن است.

رئیس خط تولید آن اذعان می کند: “این کمباین دارنده ی رکورد جهانی برداشت محصول و قوی ترین ماشین کمباین در بازار با بالاترین ظرفیت است. اما در شرکت نیو هلند ما هرگز توقف نخواهیم کرد و همواره به دنبال راهی برای ارتقای کیفیت و افزایش تولید و سود مشتریان هستیم. با این دستگاه کمباین جدید به سطح خوبی از فناوری رسیده ایم. توانسته ایم جریان عبور محصولات را کنترل کنیم و تولید را افزایش دهیم. با سبک ظاهری جدید، نظارت و سرویس دهی این ماشین نیز بهتر شده است. این ماشین عملکردی بسیار عالی دارد.”

مجموعه ای از ویژگی های جدید سبب افزایش ظرفیت و بهره وری توأم با کاهش خرد شدن دانه های برداشتی توسط این ماشین شده است. ریموت کنترل کابین با پره روتور قابل تنظیم با بی نهایت موقعیت بین دو سرعت آهسته و سریع، باعث کنترل جریان محصولات و افزایش بهره وری است. این ویژگی یکی از آپشن های موجود در مدل های ۲۲ اینچی است که سبب افزایش ظرفیت و بهره وری می شود.

طراحی ضد کوبنده (cancave) درون کابین به افزایش بهره وری کمک می کند و تا حد زیادی زمان از کار افتادگی ماشین کاهش می دهد. در این طراحی تعویض ضد کوبنده بسیار سریع و راحت انجام می شود. اپراتور تنها روتور را خالی کرده، کمباین را متوقف می کند، ضد کوبنده را تعویض کرده و برداشت را آغاز می کند. در این طراحی حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صرفه جویی زمانی نسبت به قبل وجود دارد.

 

سه مدل از بهترین کمباین های نیو هلند

دارای روتور های Twin Pithch Plus با raspbar سه اینچی هستند که بهره وری انرژی قابل توجهی از ۲۰ کیلو وات در مدل CR8.90 تا ۲۸ کیاو وات در مدل CR10.90 دارد. این ویژگی ها همراه با روتور های بزرگتر، افزایش توان و DFR عمیق منجر به افزایش ۱۰ درصدی بازده آن شده است.

قوی ترین کمباین در صنعت ارتقای توانی در حدود ۷۰۰ اسب بخار دارد و کمباین مدل CR10.90 که رکورد دار برداشت گندم در جهان است، ۵۰ اسب بخار بیشتر است. بزرگترین کمباین در دنیا در حال حاضر برای کشت انواع غلات با حد اکثر توان ۷۰۰ اسب بخار استفاده می شود.

کمباین نیوهلند مدل CR8.80 (بزرگترین مدل CR 17 اینچی) با افزایش توان در حدود ۵۱۷ اسب بخار یکی از قدرتمند ترین کمباین ها در بازار است.

کمباین های جدید مدل CR سیستم مدیریت پسماند جدیدی دارند. خرد کننده ی آن دارای روتور تقویت شده، کانتور طولانی تر برای تیغه ها و سرعت بیشتر است. این ویژگی ها سبب می شود که ساقه های بلند تا ۵۰% کمتر وارد ماشین شوند.

یک سیستم جریان هوای ثبت اختراع شده جایگزین طراحی ضربه ای قدیمی شده است. پهنای برداشت به ۱۳٫۵ متر رسیده است که از داخل کابین قابل تنظیم است. سیستم مدیریت کاه Opti-Spread با هیدرو موتور های دارای ۲۵% قدرت بیشتر و پارو های V شکل و اسکریپر های پاک کننده بهبود یافته است.

قاب اصلی، پنل دانه ها و رنده ی کوبنده در این ماشین جدید به رنگ زرد هستندکه دید بهتری ایجاد می کند و اپراتور می تواند به راحتی کیفیت دانه ها را کنترل کند.


منبع : معرفی کمباین CR Revelation نیوهلند