۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

یاد بگیریم چگونه با انتقاد برخورد کنیم

چگونه با انتقاد برخورد کنیم


چگونه با انتقاد برخورد کنیم

آیا می دانید بهتر است چگونه با انتقاد برخورد کنیم ؟ هیچکدوم از ما دوست نداریم مورد انتقاد قرار بگیریم و معمولا اولین واکنش ما خشم و ناراحتی است. این امری طبیعی ست که ما دوست نداشته باشیم مورد قضاوت و انتقاد دیگران قرار بگیریم اما گاهی انتقاد می تواند بسیار سودمند باشد و حتی مسیر اشتباه زندگی و یا رفتار ما را تغییر دهد. البته نحوه انتقاد کردن نیز مهم است که  باید آن را به صورت جداگانه بررسی کرد. عکس العمل ما هنگامی که کسی از ما انتقاد می کند خیلی مهم است در ادامه شما را با رفتارهای مناسب در این وضعیت آشنا خواهیم کرد.

 

دو نوع انتقاد وجود دارد:

انتقاد عادلانه

در این نوع انتقاد فرد مقابل محترمانه و دوستانه از رفتار یا کار شما انتقاد می کند  و به هیچ عنوان قصد ندارد خود شما و یا شخصیتتان را مورد سرزنش قرار دهد. برای مثل همسرتان به شما می گوید غذا کمی شور بود. او با این جمله شما را شماتت نکرده است و تنها نظرش را درباره غذا به شما گفته است تا شما دفعه بعد بیشتر مراقب باشید.

انتقاد غیر عادلانه

در این نوع انتقاد فرد مقابل با تندی با شما سخن می گوید و بیشتر خود شما را مورد ملامت قرار می دهد.به عنوان مثال همسر شما بعد از صرف غذایی که از نظرش شور بوده است به شما می گوید: تو آشپزی بلد نیستی همیشه غذاهایت شور است.

 

خوب گوش دهید

اکثر ما زمانی که مورد انتقاد قرار می گیریم حالت دفاعی پیدا می کنیم و احساس ناامنی و بدی بهمان دست می دهد زیرا متوجه می شویم جایی از کارمان اشتباه بوده است. ولی باید بدانیم هیچ فردی کامل نیست. زمانی که کسی ایراد کارتان را گفت بهتر است ابتدا گوش کنید و با تکان دادن سر نشان دهید که موافق هستید. این کار حسنی که دارد این است که شما به طور کامل به او گوش داده اید و اجازه داده اید تا فرد بدون بحث و دعوا حرفش را به شما بزند.

 

زود جواب ندهید

بهتر است افکارتان را منسجم کنید و آرامش خود را حفظ کنید بعد جواب بدهید زیرا معمولا جواب های تند و شتاب زده باعث بحث و دعوا می شود.

 

انتقاد را بلند تکرار کنید

برای جلوگیری از سوتفاهم بهتر است یکبار دیگر مقابل وی جملات را تکرار کنید به عنوان مثال بگویید:”اگر خوب متوجه شده باشد شما فکر می کنید…” . در ضمن از شخص بخواهید تا با جزئیات منظورش را بگوید.

 

کلام آخر

اگر اشتباه از جانب شما بوده است و انتقاد به جا و عادلانه بوده بهتر است بپذیرید و عذرخواهی کنید و از تجربه های خود درس بگیرید.

 

حال می دانیم چگونه با انتقاد برخورد کنیم .

منبع: یاد بگیریم چگونه با انتقاد برخورد کنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان احمدی

انتخاب رنگ مو مناسب رنگ پوست

رنگ مو مناسب رنگ پوست
رنگ مو مناسب رنگ پوست

رنگ مو مناسب رنگ پوست

انتخاب رنگ مو مناسب رنگ پوست در جذاب تر به نظر رسیدن شما تاثیر به سزایی دارد. ممکن است بارها خودتان و یا اطرافیانتان  برای تغییر رنگ موهای خود، رنگ مویی که مد روز محسوب می شود را انتخاب کرده باشید اما احساس کنید این رنگ در زیباتر شدن شما نه تنها نقش مثبتی نداشته بلکه رنگ قبلی موهایتان را بیشتردوست داشتید. نکته ای که به هنگام تغییر رنگ موهایتان باید درنظر داشته باشید تناسب رنگ مو با رنگ پوست شماست.

برای انتخاب رنگ مو مناسب رنگ پوست نیز بهتر است ابتدا رنگ پوست خود را درست تشخیص دهید.

 

تشخیص رنگ پوست

برای تشخیص رنگ پوست خود و اینکه آیا ته رنگ سرد یا گرم دارد بهتر است به مچ دستتان را زیر نور طبیعی خورشید نگاه کنید. اگر رگ های مچ دستتان به نظر سبز رنگ به نظر می رسند رنگ پوستتان ته مایه گرم دارد. اما اگر رگ های مچتان آبی رنگ دیده می شوند پوستتان ته مایه خنک دارد.

اگر نمی توانید به راحتی تشخیص دهید که رگ هایتان آبی یا سبز رنگ هستند، پوست شما رنگ طبیعی و ته رنگ زیتونی دارد.

اگر حس می کنید پوست شما ته رنگ زرد دارد، پس رنگ موهایی با ته رنگ گرم می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ مسی یکی از همین رنگ هاست. اما اگر پوستی با ته رنگ صورتی دارید، رنگ موهایی با ته مایه سرد مانند بلوند دودی به شما می آید.

 

رنگ موی مناسب پوست های با ته رنگ گرم

رنگ های بلوند و قهوه ای با ته مایه گرم مناسب پوست های گرم هستند. اگر ته رنگ پوستتان، گرم ملایم است مانند بلوند عسلی یا رزگلد. اما اگر پوستی با ته رنگ تیره تر دارید، رنگ قهوه ای تیره تر مثلا قهوه ای شکلاتی انتخاب بهتری است. رنگ قهوه ای طلایی روشن با کرم قهوه ای بلوطی از دیگر رنگ هاییست که به افراد با رنگ پوست ته رنگ گرم کمک می کند زیباتر به نظر برسند.

 

رنگ موی مناسب پوست های با ته رنگ خنک

رنگ موهایی با ته مایه بلوند دودی فوق العاده روشن، پلاتینی روشن، بلوند سفید و قهوه ای دودی رنگ هایی ایده آل برای پوست هایی با ته رنگ خنک هست. صاحبین این رنگ مو می توانند از رنگ هایی با ته مایه گرم ملایم مانند بلوند طلایی، بلوند شامپاین و قهوه ای فندقی نیز استفاده کنند.

 

با ابن حال اگر تمایل دارید از رنگ موهایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما خیلی تناسب ندارد می توانید از تکنیک های جدید و زیبای آمبره، سامبره و بالیاژ استفاده کنید. بدین ترتیب نه تنها رنگ موهایتان از رنگ مورد علاقه خود فاصله نگرفته بلکه رنگ مو مناسب رنگ پوست خودتان را نیز انتخاب کرده اید.                                      

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان احمدی

خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود چیست ؟

خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود


خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود

آیا خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود را می شناسید؟ چاقی شکم این روزها افراد زیادی را دچار مشکل کرده است. چاقی این ناحیه هم روی زیبایی و تناسب اندام تاثیر می گذارد و هم اینکه باعث مریضی های مختلفی از جمله دیابت و چربی خون بالا می شود. لیست غذاها و خوراکی هایی که بهتر است خوردنشان را ممنوع کنید را برایتان در ادامه آورده ایم.


محصولات لبنیات

اگر از چاقی در ناحیه شکم رنج می برید برای مدتی شیر، پنیر، ماست، بستنی را کنار بگذارید و یا خوردنشان را کمتر کنید. اگر نمی توانید پس از لبنیات کم چرب استفاده نمایید.


چیپس سیب زمینی

چیپس یکی از پرطرفدارترین میان وعده هاست که دشمن تناسب اندام است زیرا اغلب در روغن هایی سرخ می شود که سرشار از چربی ترانس هستند. چربی های ترانس باعث بالا رفتن کسترول و مشکلات قلبی عروقی می شود. بهتر است سیب زمینی های نیمه آماده ای که به صورت نیم پز هستند را جایگزین این چیپس ها نمایید.


سودا و نوشیدنی های انرژی زا

این نوع نوشیدنی ها نه تنها برای سلامتی ضرر دارند،  باعث چاقی شکم هم می شوند. بدن زمان زیادی لازم دارد تا قندهای این نوشیدنی ها را هضم کند.


غذاهای سرخ شده

درسته که مرغ و سیب زمینی سرخ شده و غذاهایی از این قبیل بسیار خوشمزه هستند اما متاسفانه این غذاهای چرب نه تنها باعث چاقی شکم می شوند بلکه ویتامین و مواد معدنی شان بسیار کم است. در عوض سرشار از سدیم و چربی های ترانس است.


آرد سفید و برنج

بهتر است مدتی مصرف برنج، نون سفید و ماکارنی را کنار بگذارید و به جای آن از غلات و نان و برنج قهوه ای استفاده نمایید.


شکر

شکر باعث بیشتر شدن چاقی خصوصا چاقی ناحیه شکم می شود. به علاوه سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند.


بستنی

آیا می دانستید که هر یک فنجان بستنی بیش زا چهارصد کالری دارد؟ البته امروزه در برخی فروشگاه ها بستنی رژیمی که کالری آن حدود 100 است یافت می شود.


برگرهای بزرگ

برگرهای به دلیل داشتن پنیر پیتزا و گوشت های پرچرب بسیار چاق کننده هستند. به جای آن ها می توانید یک لایه گوشت گوساله را گریل کنید و میل نمایید.


بال مرغ

جالب است بدانید که یک وعده غذایی بال مرغ حدود 800 کالری دارد. سینه مرغ از لحاظ رژیمی به مراتب بهتر است.


شیرینی دانمارکی

یک عدد شیرینی دانمارکی حدود 400 کالری دارد و بسیار چرب است. در کل شیرینی باعث چاقی می شوند بهتر است نان های سبوس دار را جایگزین شیرینی نمایید.


از دیگر خوراکی های چاق کننده شکم:

  • دونات
  • پیتزا
  • هات داگ


در اینجا با خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود آشنا شدید.

منبع: خوراکی هایی که باعث چاقی شکم می شود چیست ؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان احمدی

دمنوش حس خوب زندگی مثلثی نیوشا

دمنوش حس خوب زندگی مثلثی نیوشا که در بسته بندی 12تایی مثلثی به فروش میرسد حاوی سه گیاه زیره ، زنیان و آویشن است این دمنوش طبع فوق العاده گرمی دارد و کاهش اشتهای عالی است برای کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند. این دمنوش نیوشا در پکیج های لاغری شکم و پهلو ، یبوست و لاغری دوران شیردهی با نوزاد دختر استفاده شده.  این دمنوش علاوه بر کاهش اشتها و لاغری برای دستگاه گوارش و رفع یبوست عالی عمل میکند.

 

:منع مصرف دمنوش حس خوب زندگی مثلثی نیوشا 

برای افرادی که طبع گرمی دارند توصیه نمیشود

مصرف این دمنوش به آقایان توصیه نمیشود

این دمنوش برای خانم های شیرده با نوزاد پسر مناسب نمیباشد


:بهترین زمان مصرف پیش از تولد احساس خوب زندگی سه بعدی نیوشا

برای افرادی که قصد لاغر و کاهش آرزو دارند، بهتر است یک ربع قبل از صبحانه یا یک ربع قبل از ناهار استفاده شود. 
برای افراد مبتلا به کمبود، بهتر است از صبح استفاده شود.

:خواص گیاهان موجود در دمنوش حس خوب زندگی مثلثی نیوشا

:خواص گیاه زیره 
زیره موجود در دمنوش حس خوب زندگی نیوشا از نوع زیره سبز میباشد که دارای آنتی اکسیدان زیادی هست. این گیاه برای تنظیم فشار ،قند و کلسترول خون مناسب است. زیره به افزایش شیر مادران کمک شایانی میکند البته برای مادران با نوزاد دختر.
 :خواص گیاه زنیان
گیاه زنیان موجود در این دمنوش مانند اصطلاحی از زمان قدیم همانند آبی روی آتش میباشد از فواید این گیاه میتوان به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود تنفس، تنظیم فشار و کلسترول خون ، زخم معده و خاصیت مهم آن به دلیل آنتی اکسیدان زیاد موجود در زنیان موجب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

:خواص گیاه عامیانه
آویشن گیاهی است که خواص ضد سرطانی و کاهش فشار خون و کلسترول خون را دارا میباشد و یکی از مهمترین خواص آن کاهش دردهای قاعدگی در خانمها است ، همینطور آویشن مناسب عملکرد بهتر دستگاه گوارش میشود.


منبع: دمنوش حس خوب زندگی مثلثی نیوشا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان احمدی

نشانه هایی در ارتباط با افراد خودشیفته

ارتباط با افراد خودشیفته
ارتباط با افراد خودشیفته

8 نشانه در ارتباط با افراد خودشیفته

لازم است در ارتباط با افراد خودشیفته به این 8 نشانه توجه کنید.

 

آن ها مرتبا شما را تهدید می کنند.

اگر پارتنز شما هر از گاهی شما را تهدید می کند که “من شما را ترک می کنم و هرگز بر نمی گردم.” یا “من رو تنها بگذار، من به تو نیازی ندارم.” و تهدید هایی از این قبیل، بدانید که به احتمال زیاد در رابطه با یک شخص خود شیفته باشید.

 

شما را دائما مقصر می دانند.

اگر اتفاق ناخوشایندی میان شما رخ دهد، آن ها باعث می شوند شما احساس کنید گناهگار و مقصر هستید. حتی ممکن است به عمد این حس گناهکار بودن را بر سر مسائل غیر واقعی به شما القا کنند.

 

همیشه قیافه حق به جانب می گیرند.

آن ها در روابط خود به گونه ای رفتار می کنند که انگار نیاز های آن ها از اولویت بیشتری برخوردار است. در حقیقت آن ها سهم بیشتری از هر چیزی را حق خود می دانند تا شما.

 

آن ها به شدت اعتقاد دارند شخص خاص و متفاوتی هستند.

ممکن است افراد خودشیفته به قدری خود را منحصر به فرد بدانند که حتی به زبان بیاورند نه تنها پارتنر آن ها که همه اطرافیانشان به آن ها نیاز دارند و نقش به سزایی در زندگی اطرافیانشان دارند.

 

طوری رفتار می کنند که گویی قوانین برای آن ها وضع نشده است.

در رابطه با این افراد احتمال دارد شاهد رفتار عجیبی باشید مانند قانون شکنی. آن ها حس می کنند قوانین برای دیگر افراد است و آن ها از این قاعده مستثنی هستند. اگر متوجه شدید شخص مقابلتان در مکان های عمومی به حقوق دیگران احترام نمی گذارد، مثلا در صف ایستادن برای او سخت است، یا به هنگام رانندگی دیگران را نادیده می گیرد، بدانید که با یک شخص خودشیفته در رابطه هستید.

 

آن ها به شدت به ظاهر خود اهمیت می دهند.

افراد خودشیفته وقت زیادی را صرف می کنند تا با ظاهری جذاب دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است آن ها را در قالب اشخاص خوش چهره، خوش هیکل و خوش لباس ببینید. اگرچه این ویژگی به تنهایی نمی تواند نشان دهنده خودشیفتگی در اشخاص باشد اما این افراد وسواس گونه به حفظ ظاهر خود توجه میکنند.

 

سخنگوی رابطه هستند.

این اشخاص دائماً در حال صحبت کردن در مورد افتخارات خودند. به برانگیختن توجه و احساسات دیگران وابسته اند و اگر در جلب رضایت دیگران موفق باشند حس خوشایندی پیدا می کنند. غالبا به شخص مقابلشان فرصت نمی دهند که خود را ابراز کند.

 

نمی توانند با شما همدردی کنند.

این مسئله که شریک شما در لحظات سخت نمی تواند احساسات شما را درک کند از دیگر نشانه هاییست که شما در ارتباط با افراد خودشیفته هستید.

منبع: نشانه هایی در ارتباط با افراد خودشیفته

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سامان احمدی

مزایای استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

  • مزایای استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

    مزایای استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

     

    آیا قارچ گانودرما و اگزما با هم ارتباطی دارند ؟ ایا درمان اگزما های پوستی را نیز می توان از قارچ گانودرما انتظار داشت؟ ابتدا اجازه بدهید کمی در مورد آلرژی های پوستی و اگزما صحبت کنیم.

    خارش های پوستی و انواع حساسیت ها در نقاط دیگر بدن مانندچشم و دستگاه تنفسی نشانه ای واکنش سیستمایمنی بدن به یک عامل آلرژی زا است. متاسفانه مواد آلرژی زا همیشه در اطراف ما وجود دارند.

    سابقه ی گانودرما

    هزاران سال و قرن هاست که قارچ گانودرما به عنوان گیاهی دارویی برای درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل وجود این سابقه ی درخشان امروزه در دنیا با پرورش این قارچ و عرضه ی آن به بازار افراد بیشتری ترغیب شده اند تا از مزایای آن بهره ببرند.

    آیا گانودرما راه نجات از آلرژی است ؟

    قارچ گانودرما و اگزما و آلرژی ها مبحثی است که برای داشتن پشتوانه ها و مستندات علمی باید مورد پژوهش های بالینی بسیاری قرار بگیرد. اما قارچ گانودرما قرن هاست که در طب سنتی چین به منظور درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد سیستم ایمنی که مستقیما با آلرژی و اگزما ارتباط دارد تحت تاثیر مصرف گانودرما می تواند بهبود پیدا کند. علاوه بر رابطه قارچ گانودرما و اگزما ، این قارچ برای درمان انواع آلرژی های فصلی، آسم و حتی برونشیت های حاد آلرژیک می تواند موثر واقع شود.

    مزایای استفاده از گانودرما برای پوست شما

    گانودرما علاوه بر تاثیر مثبت بر عملکرد سیستم ایمنی، با جذب رادیکال های آزاد در بدن روند پیری را به تاخیر می اندازد و عاملی برای جوان سازی پوست محسوب می شود.

    انواع مشکلات پوستی نظیر آفتاب سوختگی و جای نیش حشرات را نیز می توان با مصرف گانودرما بهبود بخشید و دست کم سرعت بهبودی را بالا برد. زیرا، خواص آنتی هیستامین، ضد التهاب، ضد میکروب و ضد آلرژی در این قارچ وجود دارد.

    گانودرما برای مو

    قارچ گانودرما می تواند از ریزش مو نیز جلوگیری کند. در طب سنتی چین  گیاه دارویی گانودرما  برای درمان ریزش مو تجویز می کرده اند. به ویژه اگر ریزش مو در اثر استرس و و جود رادیکال های آزاد در بدن باشد، مواد موثره ی گانودرما به خوبی این مشکل را برطرف می کنند.

    از طرفی گانودرما با بهبود گردش خون سبب تقویت رشد مو ها نیز می شود.

    رژیم گانودرما

    مصرف دوز مشخص دارویی از گانودرما به منظور درمان آلرژی های پوستی و غیره بهترین راهکار است. زیرا دوز مصرف ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد. میزان مصرف گانودرما از روزی 500 میلی گرمتا روزی 1500 میلی گرم برای افراد مختلف جایز است. اما بهتر است با افراد مطلع و متخصص مشورت گردد.

    مصرف قارچ گانودرما و اگزما را به دست فراموشی سپردن، ادعایی است که امتحان آن ضرر نخواهد داشت.

    منبع: مزایای استفاده از گانودرما بر بیماری پوستی اگزما چیست؟

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    سامان احمدی

    جالب ترین حقایق زندگی کیانو ریوز را بدانید

    کیانو ریوز
    کیانو ریوز

    جالب ترین حقایق زندگی کیانو ریوز

    کیانو ریوز بازیگر خوش نامی است که اغلب او را به عنوان ستاره ی فیلم های علمی تخیلی و اکشن نظیر سه گانه ی ماتریکس، وکیل مدافع شیطان، کنستانتین و جان ویک می شناسند. او در کنار بازیگری، یک تهیه کننده، کارگردان و موسیقیدان نیز هست.

     

    زندگی خانوادگی کیانو ریوز

    او ملیت کانادایی دارد با این حال در بیروت لبنان، سال 1964، به دنیا آمد. پدر کیانو ریوز یک مواد فروش بود و زمانی که کیانو سه سال داشت، خانواده اش را رها کرد.

    کیانو ریوز بعد از ملاقات با دوست دختر سابقش به نام جنیفر سم، بازیگر و دستیار تولید فیلم، در یک مهمانی در سال 1998، عاشق او شد. درست زمانی که آن ها خود را برای تشکیل زندگی مشترک و بچه دار شدن آماده می کردند، بچه آن ها مرده به دنیا آمد.  19 ماه بعد نیز ، متاسفانه جنیفر در اثر یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

    از دیگر اتفاقات تلخ زندگی کیانو ریوز، مبتلا شدن خواهرش به بیماری سرطان لئوکمیا بود. او ده سال تحت درمان قرار گرفت تا سلامتی خود را بدست آورد.

     

    حواشی جالب زندگی کیانو ریوز

    کیانو ریوز دبیرستان را رها کرد تا رویای خود را دنبال کند. او یک دروازه بان موفق هاکی روی یخ بود اما به دلیل مصدومیتی که برایش اتفاق افتد از به تحقق پیوستن رویایش که بازی در هاکی کانادا بود بازماند.

    وی همانند بسیاری از بازیگران جوان فعالیت هنری خود را با بازی در تبلیغ های تجاری آغاز کرد. یکی از معروف ترین آن ها، تبلیغ تجاری برای شرکت کوکاکولا در اوایل دهه 80 میلادی بود.

    او تجربه مصرف مواد داشته است.

     

    فعالیت های خیرخواهانه کیانو ریوز

    مانند بسیاری از سلبریتی های محبوب، کیانو ریوز نیز از تعداد زیادی خیریه حمایت می کند. همچنین بنیانگذار یک سازمان خیریه برای بیماران مبتلا به سرطان است. اگرچه حاضر نشده است اسم خود را به نام این سازمان اضافه کند. او پول زیادی برای تحقیقات مرتبط با درمان سرطان اهدا کرده است.

    بعد از موفقیت فیلم ماتریکس، کیانو ریوز بخش قابل توجهی از درآمد شگفت انگیز خود را به طراحان لباس و دیگر اعضای تیم بخشید. زیرا اعتقاد داشت آن ها نقش مهمی در درخشیدن این فیلم داشته اند. در این رابطه از او نقل شده است :  “پول آخرین چیزی است که به آن فکر میکنم. من میتوانم با پولی که به دست آورده ام تا چند قرن آینده زندگی کنم.”

    اخیرا تصاویر زیادی از او در شبکه های مجازی منتشر شده است که بدون بادیگارد از مترو به عنوان وسیله ئقلیه استفاده می کند. حتی جای خود را به دیگر مسافران می دهد تا بر روی صندلی بنشینند. اقدامات انسان دوسنتانه کیانو ریوز ، محبوبیت او را دو چندان کرده است.

    منبع: جالب ترین حقایق زندگی کیانو ریوز را بدانید

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    سامان احمدی

    چای تمشک آبی نیوشا


    چای تمشک آبی نیوشا که با نام دمنوش بلوبری نیوشا شناخته میشود در بسته های 20 تایی به فروش میرسد.  دمنوش بلوبری نیوشا ، مخلوطی از چای سیاه و گرانول پایه طبیعی میوه بلوبری ( تمشک آبی ) میباشد ، این چای از عطر و طمع خاصی برخوردار است . از این چای سیاه پر طرفدار در انواع پکیج های لاغری مانند لاغری قند خون ، لاغری چربی سوزی ، لاغری کبد چرب استفاده شده. از مهمترین خواص دمنوش لاغری بلوبری نیوشا میتوان به خواص چربی سوزی آن اشاره نمود و خواص دیگری مانند : کاهش فشار خون ، کمک به بهبود عملکرد مغز و حافظه ، کنترل قند خون ، تقویت بینایی و درمان عفونت های ادراری دارا میباشد. از این دمنوش محبوب در پکیج هایی مانند پکیج لاغری چای نیوشا ، پکیج لاغری شکم و پهلو استفاده شده است.

    منع مصرف چای دمنوش بلوبری نیوشا :

    برای افرادی که تپش قلب دارند توصیه نمیشود.

    برای افرادی طبع سرد دارند این دمنوش همراه با چای سیاه دارچین استفاده شود. ( مخلوط هر دو تی بگ (

    منبع:  چای تمشک آبی نیوشا 

     

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    سامان احمدی

    معرفی چای خالص نیوشا و تفاوت چای ها


    چای های خالص نیوشا بدون هیچ گونه اسانس و مواد افزودنی میباشند که در مدل های مختلف برای علاقه مندان به چای های خالص از شرکت نیوشا ارائه میشود، با توجه به ذائقه خود میتوانید این چای های خالص را خریداری کنید. از چای خای خالص نیوشا میتوان به چای ویژه ، چای آسام و سیلان ، چای سبز ، چای اصیل ایرانی اشاره نمود. چای های خالص را میتوانید هم به صورت گرمی و هم تی بگ بسته به سلیقه خودتان تهیه نمایید. استفاده از چای های خالص گرمی نسبت به چای های خالص تی بگ صرفه اقتصادی بیشتر دارد. چای های خالص نیوشا نسبت به سایر برندهای بازار از قیمت و کیفیت مناسب تری برخوردار هستند. میتوانید چای مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید یا با مشاوران فروش تماس حاصل فرمایید.
    تفاوت چای ها در چیست؟
    چای آسام و سیلان و چای ویژه هر دو از با کیفیت ترین چای های سیاه هستند که درصد چای آسام و چای سیلان آنها متفاوت میباشد، چای ویژه زود دم تر از چای آسام است ولی هر دو رنگ و طعم عالی دارند. چای اصیل ایرانی برای افرادی که علاقه مند به چای ایرانی و لاهیجان هستند با طعم گس و رنگ کم مناسب میباشد . چای سی تی سی برای افرادی که زود دم بودن چای برایشان مهم است مناسب میباشد و چای سبز خالص نیوشا برای افرادی که طعم چای سبز خالص را بیشتر میپسندند مناسب میباشد.

    منبع: معرفی چای خالص نیوشا و تفاوت چای ها 

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    سامان احمدی

    میکرودرم ابریژن راهی موثر برای درمان پوست


    میکرودرم ابریژنمیکرودرم ابریژن

    میکرودرم ابریژن Microdermabrasion

    میکرودرم ابریژن یک روش درمانی نسبتا پیشرونده به سطح پوست است که برای بازسازی رنگ و بافت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع درمان می تواند در بهبود آفتاب سوختگی، چین و چروک ها و خطوط ریز، لکه ها، زخم جوش ها، ملاسما و دیگر آسیب های پوستی، موثر باشد. این روش نیازمند به یک دستگاه اعمال کننده، حاوی یک سطح ساینده برای سایش آرام لایه بیرونی پوست به منظور جوان سازی است.

     

    تکنیک ها

    یکی از تکنیک های پرمصرف میکرودرم ابریژن، اسپری کردن ذرات ریز اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم روی پوست و مکش هم زمان است. میکرودرم ابریژن، یکی از امن ترین روش های درمانی برای انواع پوست ها با هر رنگی محسوب می شود. معمولا به دلیل وجود حداقل یکی از مشکلات پوستی زیر از این روش استفاده می شود:

     

    خطوط ریز و چین و چروک ها

    • هیپپیگمنتاسیون، لکه های قهوه ای و لکه های پیری
    • منافذ پوستی و سرسیاه
    • آکنه و اسکار یا جای آکنه روی پوست
    • جای کشیدگی پوست
    • ناهماهنگی بافت و رنگ پوست
    • ملاسما
    • آفتاب سوختگی و آسیب های پوستی ناشی از آن

     

    آماده سازی پوست برای میکرودرم ابریژن

    این تکنیک درمانی، جراحی پوست معرفی نمی شود و به همین خاطر نیاز نیست برای آماده سازی پوست خود، اقدامات جدی زیادی انجام دهید. اگرچه بهتر است قبل از استفاده از این روش، پزشک خود را از حساسیت های پوستی که پیش از این داشته اید و یا دارید مطلع سازید.

    ممکن است به شما توصیه شود یک هفته پیش از میکرودرم ابریژن، از در معرض نور خورشید بودن، استفاده از کرم های برنزکننده و اپیلاسیون پوستتان پرهیز کنید. هم چنین احتمال دارد از شما بخواهند تا سه روز قبل از درمان، از کرم های و ماسک های لایه بردار استفاده نکنید.

    قبل از شروع درمان نیز باید آرایش خود را پاک کرده و پوست را به خوبی شست و شو دهید.

     

    مراقبت پوست پس از میکرودرم ابریژن

    در حقیقت نیاز به روش های مراقبتی خاصی پس از میکرودرم ابریژن نیست اما بهتر است پوست خود را مرطوب نگه دارید. از داروهای موضعی آکنه به مدت حداقل یک روز پس از درمان اجتناب کنید. با استفاده از کرم های ضدآفتاب از پوست خود محافظت کنید.

     

    عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

    از اثرات منفی معمول این روش بر روی پوست می توان به حساسیت خفیف پوستی، تورم و قرمزی اشاره کرد.

    ممکن است به شما توصیه شود برای به حداقل رساندن خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن، پس از درمان از یک مرطوب کننده استفاده کنید. کبودی خفیفی بر روی پوست می تواند ایجاد شود که به فرآیند مکش حین درمان ارتباط دارد.

     

    بدین ترتیب می توان میکرودرم ابریژن را یکی از محبوب ترین روش های درمانی اخیر معرفی کرد.

    منبع: میکرودرم ابریژن راهی موثر برای درمان پوست

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    سامان احمدی