تراکتور باغی سری ۴۶۰۰

سری ۴۶۰۰ دارای طیف وسیعی از تراکتور باغی کم قدرت با چرخ های هم اندازه است.  این نوع تراکتور به منظور کارایی برتر و ویژگی های منحصر به فرد به صورت جمع و جور طراحی شده است. این سری شامل تنوع در طراحی چرخ ها به صورت چرخ های هم اندازه و یا دو چرخ عقب بزرگتر و هم چنین طراحی بند بند با قطعه های متصل به هم یا تراکتور باغی کمر شکن است. تراکتور باغی سری ۴۶۰۰ برای کشت محصولات زراعی فشرده مانند باغ میوه، تاکستان، گلخانه و نشاکاری و همچنین فضای سبز است. این تراکتورهای باغی فوق العاده جمع و جور بین ۲۳ تا ۴۷٫۳ اسب بخار توان دارند. موتور های بی صدا و سازگار با محیط زیست دارند و دارای سیستم ترمز چند دیسکه مرطوب هستند همراه با انتقال سینکرومش با سرعت ۸+۴ و یک PTO کاملاً مستقل کلاچ چند دیسکه ی مرطوب. تراکتور باغی کمر شکن ۴۶۰۰ دارای یک شاسی محکم با ظرفیت بالابری زیاد است. سیستم فرمان آن دارای یک سیلندر فرمان یکپارچه شده با محفظه ی tie rod چرخ جلو همراه است و زوایای فرمان قابل توجهی را فراهم می کند.

موقعیت راننده

موقعیت راننده روی شبه سطحی با فرمان و دنده در کنار آن تعبیه شده است. در کنار آن پنل تراکتور با کنترل های ارگونومیک تواسته اند تراکتور باغی ۴۶۰۰ را تبدیل به وسیله ای کنند که در هر شرایطی بتوان به راحتی با آن رانندگی کرد.

 

موتور یانمار

سری ۴۶۰۰ سه موتور یانمار با مایع خنک شونده و موتور سه سیلندر ارائه می دهد که شامل یک مدل تزریق مستقیم با توان ۲۳ اسب بخار و دو مدل تزریق غیر مستقیم با توان به ترتیب ۳۶ و ۴۷٫۳ اسب بخار است. تمام موتور ها طبق استاندارد های Tier 3 و مجهز به مخزن سوخت ۳۵ لیتری هستند که ساعت ها کار ماشین بدون سوخت گیری را تضمین می کند.

 

گیربکس ۴ REV + 8 FWD ، یعنی حد اکثر سرعت

تراکتور کم قدرت با ۴ چرخ هم اندازه و گیر بکس هماهنگ شده ی  ۴ REV + 8 FWD با حد اکثر سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت و کنترلی در کنار فرمان پیش روی شماست. دنده های سینکرومش (synchromesh) قابلیت تغییر دنده سریع و نرم را حتی در زمان حرکت تراکتور بدون آسیب رسانی ایجاد کرده اند. تمام این ویژگی ها استفادهاز تراکتور باغی را ساده کرده است. ضمن آنکه طی مسافت های طولانی و نقل و انتقالات نیز امکان پذیر است.

 

جایگاه راننده

با وجود دنده ای که در کنار فرمان قرار گرفته است و تنظیمات ارگونومیک مربوط به تمام ابزار کنترلی موقعیت راننده در تراکتور باغی کمر شکن بسیار راحت و مسلط گونه است.


منبع : تراکتور باغی سری ۴۶۰۰، مجموعه ای از فناوری