بیوگرافی هادی کاظمی
بیوگرافی هادی کاظمی

بیوگرافی هادی کاظمی

در این قسمت از معرفی بیوگرافی هنرمندان، بیوگرافی هادی کاظمی را با هم می خوانیم. هادی کاظمی در سیزدهم آبان سال 1355 در شهر میانه متولد شده است و بازیگر کمدی محسوب می شود. البته علاوه بر بازیگری رستوران نیز دارد.

 

شروع کار

شرو ع کار هادی کاظمی مانند بسیاری از بازیگران از تئاتر است. او در فاصله بین سال های 70 تا 74 در تئاتر کار کرد و اولین تئاتر حرفه ای او در سال 774 به نام همراهان اجرا شد.

او از سال 1375 برای همکاری با داریوش کاردان وارد تلویزیون شد. اما، اوج دیده شدن وی در انظار مردم با بازی در نقض نظام دو برره در سریال شب های برره بود. از شب های برره به بعد به نوعی از بازیگران ثابت کار های مهران مدیری شد.

 

آشپزی و رستوران

به گفته ی خود هادی کاظمی، وی دستپخت خوبی دارد. همین علاقه سر منشأ دایر کردن رستوران شب های لیالی در تهران شده است. در رستوران او غذای ملل هندی، ایتالیایی و لبنانی سرو می شود.

 

ازدواج با سمانه پاکدل

هادی کاظمی در روز های آخر مرداد ماه سال 1397 با سمانه پاکدل ازدواج کرد. این ازدواج بسیاری از همکاران آن دو را شگفت زده کرد.

 

سریال ها

هادی کاظمی در سریال نمایش خانگی قهوه تلخ در نقش باباشاه ظاهر شد. او همچنین در سریال های دیگر از جمله مرد دو هزار چهره، باغ مظفر، فضا نوردان، در چشم باد، شب های برره، شبکه سه و نیم و پاورچین ایفای نقش کرده است.

 

هادی کاظمی و برادرانش

هادی کاظمی سه برادر به نام های مهدی، حامد و توحید دارد که با هم گروه موسیقی دکر را تشکیل داده اند.

 

هادی کاظمی و دانشگاه

هادی کاظمی در دانشگاه وارد رشته بازیگری شد اما به عقیده خودش این دوره مسبب هیچ پیشرفتی در بازیگری او نبوده است. به گفته ی او دانشگاه تنها محیطی بوده است برای ارتباط بیشتر.

 

خصوصیات اخلاقی از دیدگاه خودش

هادی کاظمی عنوان می کند که اصلاً زرنگ نیست. تمام تلاش خود را برای صادق بودن می کند و آدم رکی است. زبانی تلخ اما درونی مهربان دارد که البته از خصوصیات متولدین آبان است.

 

فیلم های هادی کاظمی

هادی کاظمی در سال 1393 در فیلم ایران برگر به کارکردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد. در سال 1394 در فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی، در سال 1396 در فیلم های من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی، فیلم امیر از نیما اقلیما، فیلم مصادره از مهران احمدی و فیلم به وقت خماری از محمد حسین لطیفی و نیر در سال 1397 در فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان بازی کرده است.

بازی در تولیدات شبکه خانگی مانند فضا نوردان، گنج مظفر، شاهگوش، ویلای من، شوخی کردم و … نیز در کارنامه و بیوگرافی هادی کاظمی وجود دارند.

منبع: کارنامه بازیگری و بیوگرافی هادی کاظمی