درمان ریزش مو با پیاز

درمان ریزش مو با پیاز

در این متن شما را با درمان ریزش مو با پیاز که بسیار موثر است آشنا خواهیم کرد. آب پیاز باعث می شود تا فولیکول های مو به خوبی تغذیه شوند. همچنین این روش باعث سریع تر شدن رشد موها نیز می شود. از آن جایی که پیاز خاصیت ضد باکتریایی دارد سبب می شود پوست سر تمیز و سالم بماند همچنین با تحریک کف سر باعث خون رسانی بهتر و بیشتر به موها می شود.  کافیست مدتی امتحان کنید تا با نتایج شگفت انگیز آن آشنا شوید.

 

روش های استفاده

در این قسمت شما با روش هایی که می توانید موی سرتان را با آب پیاز تقویت کنید آشنا می شوید. در روش های زیر می توانید بین ده دقیقه تا یک ساعت قبل از حمام از این ترکیبات استفاده کنید و سپس با شامپوی ملایم بشویید. اما اگر زودتر احساس سوزش کردید زودتر سرتان را بشویید به علاوه توصیه می شود هفته ای دو بار و تا سه الی چهار ماه متوالی این روش را ادامه دهید. برای تقویت مو می تواند تعداد دفعات کمتر باشد.

 

آب پیاز

کافیست با رنده کردن پیاز، آب آن را بدست آورید سپس پنبه ای را به آن آغشته نمایید و مقدار کمی آب به آن اضافه نمایید سپس پنبه را به پوست سرتان بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

 

آب پیاز و روغن نارگیل یا روغن زیتون

پیاز متوسطی را خرد کنید و داخل مخلوط کن بریزید. سپس یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا روغن زیتون را به آن اضافه نمایید. بهتر است یک فنجان کوچک آب نیز اضافه کنید.

 

پیاز و عسل

یک قاشق غذاخوری عسل را با آب پیاز ترکیب نمایید و آن را به خوبی کف سرتان ماساژ دهید. به علاوه عسل خاصیت نرم کنندگی دارد و برای سلامت پوست سر و موهایتان مفید است.

 

پیاز و سیب زمینی

آب یک سیب زمینی کوچک و یک پیاز کوچک را با هم ترکیب کنید.می توانید یک ربع بعد به حمام بروید. از آن جایی که سیب زمینی سرشار از ویتامین بی و سی است و نیز حاوی آهن و روی است باعث تقویت فولیکول های مو می شود.

 

آب پیاز و آبلیمو

آبلیمو سرشار از ویتامین سی است و باعث تولید کلاژن می شود. این ماده به فولیکول های مو کمک می کند تا بهتر رشد کنند و نیز شوره سر را از بین می برد و همچنین از عفونت های پوستی جلوگیری می کند. به علاوه آبلیمو چربی اضافی سر را از بین می برد. کافیست به آب پیاز مقداری آبلیمو اضافه کنید و به کف سرتان بمالید و خوب ماساژ دهید. بهتر است ده دقیقه بعد سرتان را با شامپوی ملایم بشویید. درمان ریزش مو با پیاز بسیار اعجاب انگیز است.

منبع: راههای درمان ریزش مو با پیاز